Rabu, 12 Mei 2010

UBAT KENCING MANIS

UBAT KENCING MANIS

Saya terjumpa iklan ini di blog yang saya baca. Jadi saya salinkan dalam blog ini kalau kalaulah ada sdra kita yang ada masalah kencing manis nak cuba. Saya tak tahulah sama ada apa yang diwar-warkan oleh Puan Marina ini berkesan atau tidak……saya tak kenal pun dia.

Terbukti berkesan menyembuhkan lebih 30 penyakit terutama kencing manis dan darah tinggi, ubat herba tunjuk langit atau popular dengan gelaran buah Suharto, boleh didapati dengan harga istimewa @ hanya 80 sen sebiji.
Selain kencing manis dan darah tinggi, ubat herba tunjuk langit juga boleh mengubati masalah jantung, strok, tekanan darah tinggi, tekanan darah rendah, migrain, asma, resdung(sinus), gout, alahan pernafasan, alahan kulit, buasir, saluran darah tersumbat, melambatkan penuaan, kanser dan menguatkan tenaga BATIN.
Sangat mudah untuk dimakan, 1 biji pagi selepas sarapan dan 1 biji sebelum tidur dan sila minum lebih air masak, untuk tempahan sila email Puan Marina @ skyfruit2020@yahoo.com.

2 ulasan:

  1. OK untuk Kencing Manis
    Ubat ini pernah saya ajarkan kepada lebih 50 orang dan membuat kajian dengan bertanya kepada 50 orang tentang kesan ubat ini.
    mahu tahu lebih lanjut Whacap 0168017200 * Laman

    BalasPadam

ulasan adalah sangat dialu-alukan
ulasan adalah atas tanggungjawab anda sendiri